Testing


Disclaimer

Put your disclaimer or follower box here

W



June 5, 2011 | 1:00 AM | 0 ♥
iloveyousomuch !
really really love you .
but , do you love me ?
ohh , I dont think so .
yeahh ,
maybe you da ade special gf .
nevermind . huh ! be strong miza .
:')
if you da ade org laen tk , OK . I redha .
I start lupekn you biyy . bkn stkat lupe . I bt mcm mcm bg u pon lupekn I .
FIRST , I block you dr fb I .
SECOND , I tkar number even i bru jehh tkar number bru . i bt smua
nie nk bg u lupekn I biyy .
THIRD , I janji I tk kn crik u lg . i pegi jao jao .
:'(
even berat bg I biyy
I kne jgk bt !
I nk you hepy . hepy dgn org yg you syg .
seriously ,
I syg you !
syg gile gile !
dr first time kte jmp until skrg I syg you .
hati I tk pena b'ubah . you laki pling lame I knal . dr myspace lg .
and asal u tawu , I minat you dr dulu . bile you mntk number I , hati I
b'bunga biy . i melompat lompat . then kte meet kt TS . last year . now kte meet balek .
you pon ckp kt I klu I pmpuan pling lame yg you knal . OMG ! I t'haru gile biyy .
serious t'haru . you pon same dgn I laki pling lame adalah you .
but ,
nie smua angan angan .
angan angan I utk dptkn you .
:'(
mmg you syg I tp kite tk declare kapel ponn . kte just bestie .
tp you lyn I mcm gf you . thats why laa , I nk lupekn you ssh .
tp nk bt mcm mne you ttp anggp I kwn . tuhh I ckp , if
you da ade special gf , I tetap kne lupekn you wlupon hati i sakit !
:'(


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee