Testing


Disclaimer

Put your disclaimer or follower box here

KONVOI RAYE :)



September 10, 2011 | 10:34 PM | 0 ♥
follower's !
nk story pasal kejadian siang td , hee .
mmg klaka , sedih , bengang smua ade .
joomm , bace sory syee ;)
pg td rmai rmai bdk form 6 konvoi raye . pkol 10 b'kumpul ruma along .
tggu smua smpai then gerak . pegi ruma aiman . msok ruma aiman . mira a.k.a MIPAH
 , GF aiman kene bhn dgn along dpan mak aiman .
"mira , tk nk slm mak mentua ker ?"
haha . ksian mira . merah padan muke die !
die da malu yg t'amat . haha kitorg gelak jelaa bile die kne bhn .
pegi ruma ain .
msok msok . acab kne bahan dgn along .
"hai acab , da dtg ruma mak mentua tk nk salam ker ?"
ain kt tepi snyum jeh . acab nk tk nk salam laa . ksian acab kne bahan . haha
okay , next gerak rumaa arep .
yg nie tk tahan . azreen lg trok kne bhan dgn along and smua . haha
msok msok tros along jerit "azreen , mak mentua kt dapur meh la salam" . haha
azreen da t'lompat lompat , segan . ttup muke . yelaa abg arep , adam minat azreen .
mne tk nyer pena hntr coklat and bunga siapltak kt atas
meja . haha . HABESS LA KAU AZREEN ! haha
sblom balek , along bahan lg "mak cik , nie la azreen"
mak adam ckp"hak milik sape ?"
along tros ckp"hak milik adam . tu menantu mk cik yg pkai tdong putih"
tros mak dia ckp "OK ! set ! mk cik setuju !" haha . smua da gelak t'bahak bahak .
along jahat . habes smua org die bahan tau . haha
azreen tros blari naek kete . okay , gerak ruma MIPAH :)
aku , atiq , mipah , adek , and azreen naek kete . da nk smpai rumaa mira da
tbe tbe angah call . "B , najwa accident , skrg ktorg kt Klinik Damai !" aku tkejot .
aku mntk atiq pth balek . smpai klinik , najwa tnga jahit . OMG ! darahh .
aku nk pitam tgk darah tp aku ttp ddok sblh najwa jgk . teman dia .
ksian aku tgk najwa . bru nak hepy nk braye tbe tbe jd mcm nie
:'(
tp dlm skit skit tuhh , yg bt ktorg pening dgn dia , dia bole ckp ape tawu ?
"wey korang , baju aku koyak tak ?" aduhh , dia bole risaukn bju dia dpd kki yg bjahit tuh .
hai , najwa najwa . klaka la kau nie . haha
da selesai bpk dia ajak dtb ruma . ok gerak ruma najwa .
ruma najwa , dorg cter mcm mne najwa jtoh . rupe rupenyer break tk mkn . lpas tuh
jln pasir tuh yg t'jatoh tuh . tk lame lpas tuh along and amek dtg bwk kek .
HARI JADI NAJWA !
:D
tgkk Wa , kau accident ktorg belikn kek utk birhtday kau tau , hee .
nmpk muke najwa tharu . klu ikotkn nk celebrate kt Mcd tp da jd mcm nie , tkar plan .
ok smbng braye . braye braye barye . yg klaka time nk balek braye dr urma mira .
moto along plak rosak . tulaa balasan bahan org skrg tgkk . hehe .
yg klaka dia bole tgglkn moto die naek moto dgn Iffah . bole lak tuh
"haa amy kau bwk moto aku smpai ruma aku tau"
ksian amy . dala tayar moto pancit . nk bwk dr semenyih ker kesuma . mau accident lg .
haha . kakak aku sorg niee . ish ish ish .
tulaa cter aku utk hr niee . aoe nk ckp mmg klaka klua braye dgn dorg mcm mcm hal !
haha . dr pg smpai ke mlm . korangg next week bt lg tauu .
BEST !


 berkumpul kt ruma along :)

 sblom kejadian
 alahai najwa




happy birthday Minah Rempit . haha





|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee