Testing


Disclaimer

Put your disclaimer or follower box here

THANKS BUDAK HENSEM :D



January 7, 2012 | 6:51 PM | 0 ♥

Nampak teddybear Kura-Kura tuhh ? :D hadiah dari dia hehehe. Pagi tuh dia text aku nak datang Tesco amek hadiah yang aku janji nak bagi kat dia tuh. Aku hadiahkan dia jam tangan wuuu :O hahaha. Bile dia dah sampai Tesco aku pun, bagi hadiah tuh and dia bagi pun bagi aku hadiah jugak. Ishh, memang tak respect dapat hadiah dari dia jugak. Lepas dia pegi aku cepat bukak and WOW ! alahai comelnye Kura-Kura nie hahaha. Then ade note “Take Care Good Luck for you STPM, OK !!” “sorry hadiah tak seberapa hee. Rasenye cukup untuk buat dalam ingatan J” wahhh ! TERHARU bhai ! hahaha.

to Budak Hensem, THANKS bagi hadiah nie. Miza jage elok-elok hadiah nie and yupp miza ingat Kura-Kura nie sampai biel-bile err I mean ingat awak sampai bile-bile hahaha.
nak tawu sape yang bagi Kura-Kura nie ? jeng jeng jeng hahaha. Mane boleh bagitawu. Kantoi lahh ! :P nanti-nanti lah kenalkan kat korang heeeee :D


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee