Testing


Disclaimer

Put your disclaimer or follower box here

ATIQ AND MIRA



January 8, 2012 | 2:47 AM | 0 ♥

Aku ingatkan, lepas anje tak de sape lagi yang keluar dahh. Rupe-rupenye ade lagi, Atiq and Mira :’( dua-dua dapat poli yang sama. Wei nape sekarang baru nak bagitawu ? SAMPAI HATI KORANG ! :’( semua dah tak sayang aku lagi ! semua nak tinggalkan aku ! :’(

Mira, janji dengan B ape ? kata tak nak keluar kan ? nak teman b stay Form 6 kan ? nape dah jadi lain ? nape mungkir janji dengan B nie ? Mira dah tak sayang B lagi ker ? Mira suke buat B nangis tau ! :’(

Atiq, B tawu Atiq memang nak keluar tapi tak kesian ker kat B sape nak dengar citer B lagi pasal dia ? problem B ? sape nak layan B lagi selepas anje kalau bukan Atiq ? Atiq tak kesian ker ? tak sedih tengok B sedih ? haa ? BENCI lahh macam nie. Sorang-sorang keluar ! :’( OK, itu keputusan korang. Korang yang nak kan ? :’(

Atiq, B jangan lupe B tauu. Ingat B selalu. Rindu b selalu :’( agak-agak tawu tak, sape replace tempat Atiq haa nak dengar citer B nie ? :’( Atiq, I love You <3


Mira, soryy sebab B Mira terpaksa tipu B sebab tak nak tengok B nangis. Mira tak sampai hati nak tengok B nangis sebab semua orang nak tinggalkan B :’( B paham. Mira take care kat sane. Ingat, rindu B selalu tau :’( I Love You Amira <3


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee