Testing


Disclaimer

Put your disclaimer or follower box here

ATIRAH ANUAR



January 17, 2012 | 1:32 AM | 0 ♥

Tirah ! I LOVE  YOU SO MUCH ! hahaha. Err ? pelik kan tibe-tibe jerit nama Tirah ? hahaha. Terharu dia tulis pasal aku kat blog. Bace niee à http://www.atiraanuar.blogspot.com/ Dah bace dah ? terharu kann. Memang lah tak terharu sebab dia tulis pasal aku bukan pasal korang hahaha. Ok ok tawu kurang asam saya nie. SORRY >.<
Emm dah bace kan tadi ? :D atoto you so sweet Tirah *muahh sikit* yelaa bukan ape akak takot Tirah tak bape suke dengan hadiah tuhh. Tapi akak ikhlas bagi kat Tirah sebab boleh Tirah ingat akak bile Akak dah tak de nanti L Emm yang pasal Pza tuh, kejap nak gelak dulu HAHAHA. Sumpah kelakar ! ok, pagi tuh aku datang dengan ecxited nak bagi Tirah hadiah. Carik lah dia kat line form 4. Member-member dia cakap dia kat depan. Aku puas carik dia kat depan, dia pulak puas carik aku kat belakang. Tapi nasib baik jumpa hahaha. Bagi dia hadiah :D Nampak dia happy gile bile aku bagi hadiah :D sampai lupe cup cake dia kat tangan aku yang dia ntah hilang kemane sebab seronok sangat. Touching lahh jugak sebab dia main bla macamtu jeh hahaha. Tak touching pun lah :P so aku bagi lah cup cake tuh kat Pza. Pza amek. Padahal aku dah cakap “amikkan untuk Tirah. Nanti bagi dia tau” ok aku pun balik lah line aku sebab perhimpunan nak mule. Tak lame tuh Tirah datang Tanya aku “Kak Miza, muffin tuh sape punyer ?” aku jawab lah “Tirah lah, sape lagi.” BERUBAH MUKE BUDAK KECK NIE HAHAHA. Korang tawu kenape ? si Pza nie dah makan cup cake tuh siap share-share dengan member-member dia hahaha. Pza Pza dia tak dengar ker aku cakap tadi. Tirah dah touching cup cake dia habis Pza makan hahaha. Comel kot bile budak kecik nie touching hahaha. Ehh sape kecik ? Tirah ker akak ? Tirah kann ? hahaha. Habis perhimpunan si Pza nie datang jumpa aku mintak maaf dengan penuh seribu kesalahan hahaha. Pza Pza comel gile tengok diorang tadi. Si Pza tak habis-habis pujuk Tirah and mintak maaf kat aku hahaha. Tak lame tuh Tirah ok J alaa Tirah kan kuat mane boleh touching-touching hehehe :D

So tadi keluar kejap dengan mama pergi kedai kek belikan Tirah cup cake. Sepatutnya semalam janji dengan dia tapi semalam ade hal so tadi baru beli. Besok akak bawak untuk Tirah tau sayang ? makan puas-puas hehehe. Anyway THANKS A LOT citer pasal akak kat blog Tirah yang comel tuh ;) akak terharu sangat sangat J I LOVE YOU Atirah Anuar

Ohh yee aku dah baik dengan Adek hee :D hari jumaat hari tuh baik. Rupe-rupenye dia bace blog yang aku tulis pasal dia tuhh :’) Along yang bagitawu dia bace blog aku kat rumah Along. Balik sekolah dia call aku. Pelik jugak cuak aku angkat dia terus cakap “B kita kawan ekh ?” Ya Allah. Thanks For God :’) “ye dek kite kawan sampai bile-bile. Kat sekolah tadi bawak hadiah Tirah and dia sekali tapi dia tak datang so budak-budak nie yang habeskan cup cake Adek. Anyway LOVE YOU MORE Eicha ! <3


yang pakai jam hitam tuh lahh Tirah :D dia lahh budak comel bile touching hahaha. Yang pakai jam putih tuh pulak Pza dia lahh budak yang makan cup cake Tirah hahaha. Sumpah kelakar gile tengok diorang. si Pza comel gile dia bile pujuk Tirah and minatk maaf kat aku hehehe. Tak pe Pza, akak dah belikan cup cake baru untuk Tirah ;)


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee